tirsdag den 12. marts 2013

Trend spottet




Hvad siger du så.......


I en alder af 50 år oplevede jeg forleden dag at blive "trend spottet" i et indkøbs center i Århus.

Billedet er taget af en prof fotograf - Magasinet det bliver bragt i udkommer engang i marts - de har lovet at sende en kopi - det bliver sjovt at se.

Her kommer billedet - som fik trendspotteren til at stoppe MIG.



Som du ser er jeg iført mit vinter yndlings sæt fra Odd Molly -
WithLove dress - se den her >>
Mollendo Leggings - se dem her >>
Vinter jakken er fra V-kollection - se den her >>
Sancho støvler - se lignende på Trendsales >>
Faliero Sarti - se lignende på Trendsales >>
Mulberry BeltBag - se lignende på Trendsales >>



Se iøvrigt mine annoncer på Trendsales - her >>


T A K

Fordi du kiggede forbi

Kærligst

Charlotte




14 kommentarer:

  1. Wauuuu det kan jeg da sagtens forstå at DU er blevet trendspottet :-))) Sådan Charlotte og super cool :o)

    Du ser hamrende godt ud og ligner SLET ikke en på 50 år...!
    Det var der mange kvinder der kunne lære noget af!
    Må du få en dejlig dag...

    Stort kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange T A K Tina :-))

      Blev temmelig overrasket da JEG blev stoppet - min mand var pave stolt :-))

      Skøn dag til dig med
      Knuser herfra
      C

      Slet
    2. Fedt han var med :-) og selvfølgelig var han Pavestolt :-))
      Kram

      Slet
  2. Uha, håber ikke det er alle os andre 50 årige du mener Tina:-)

    Nå, men hello Trendy, SELVFØLGELIG blev du spottet , du ligner jo absolut en der har helt styr på hvad der er trendy pt. Dejligt, og skønt at de ikke kun spotter de helt unge, der skal jo være noget for os andre at idetificere os med også.

    Det er et supercoolt sæt, glæder mig da over at jeg har hele sættet, undtagen lige jakken. Måske man skulle trække i det en af dagene, selvom man næppe bliver spottet i vores lille by, højst kigget på og diskuteret......

    Tillykke, vil gerne høre hvilket blad det er?

    KH
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej Nej selvfølgelig ikke Mette - kun alle de andre :o) hehe
      Man kan hurtigt komme galt afsted!! :-)
      Kram til dig også...

      Slet
  3. Hihihi Mette,

    Det var nu en STOR overraskelse for mig - vi gik helt i vores egne tanker da jeg blev stoppet - først var jeg vildt afvisende da jeg troede det var noget med at tegne abb på et eller andet MEN det var det for en gangs skyld IKKE.

    Jeg ved ikke hvad bladet hedder - desværre.....

    Fotografen var bare så flink at sende mig billedet :-)

    Kender godt det med at blive snakket om skidt med det når bare det er for noget godt :-))

    Knuser
    C

    SvarSlet
  4. Kan godt forstå han ar stolt, det ville min også have været.

    Og nej, har aldrig oplevet at nogen snakkede i nogen ond mening, tværtimod, men sommetider får jeg kommentarer til mit OddMolly tøj, ala det er også kun dig Mette der kan bruge sådan noget. Der er ikke rigtig nogen heromkring der kender OddMolly overhovedet....

    KH
    Mettee

    SvarSlet
  5. Hvor er det synd, der ikke er flere der kende Odd Molly - jeg synes det er genialt - feminint, praktisk og super behageligt :-)

    Håber vores blog´s kan brede kendskabet til Molly érne......

    Det med stilen får jeg også tit kommentarer om :-) Dejligt vi kan være til inspiration for andre.
    Knus
    C

    SvarSlet
  6. Ej, hvor sjovt!!
    Det er også et superflot sæt du har på - og så ser du jo hamrende godt ud :)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi ja jeg synes også det er lidt skægt.....

      TAK

      Knus
      C

      Slet
  7. Kan da sagtens forstå at netop DU blev valgt, super flot i tøjet - og ikke mindst en helt fantastisk varm og dejlig udstråling.

    Stort tillykke :)

    Knus og kram
    Lotte

    SvarSlet
  8. Åhh hvor er du SØD Lotte

    Tusind TAK

    Knuser
    Charlotte

    SvarSlet
  9. Så gøy!!!! Men jeg kan sagtens forstå at du ble valgt ut:) Bildet var kjempe fint.
    klem

    SvarSlet
  10. Tusind tak søde Angelin :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...